دیزل ژنراتور ولوو پنتا

انواع دیزل های مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا طوری طراحی و استاندارد سازی میشوند که دارای شکل و ابعاد تقریبا مشابهی باشند تا در هنگام تولید دیزل ژنراتوربتوان از تجهیزات و اقلام مشابه استفاده نمود و هزینه های تولید و قیمت تمام شده دیزل ژنراتور ولوو پنتا را کاهش داد. تقسیم بندی دیزل های مخصوص ژنراتور کمپانی ولوو پنتا بر اساس پلتفرم مشترک به شرح سری 5 لیتری (TAD530GE ,TAD531GE ,TAD532GE)، موتورهای سری 7 لیتری (TAD731GE ,TAD732GE ,TAD733GE ,TAD734GE ). سری 13 لیتری (TAD1341GE ,TAD1342GE,TAD1343GE ,TAD1344GE ,TAD1345GE) و موتورهای سری 16 لیتری (TAD1640GE ,TAD1641GE ,TAD1642GE ,TWD1643GE ,TWD1644GE ,TWD1645GE) میباشند پلتفرم مشترک منجربه ساده سازی و تسهیل تولید انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا و همچنین هنگام ارائه خدمات سرویس و نگهداری دهی به انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا میگردد.لازم به ذکر است که موتورهای ولوو پنتا سری 5 و 7 لیتری در کشور آلمان تولید میگردند و سری 13 و 16 لیتری در کشور سوئد تولید میشوند.

موتورهای دیزل ولوو پنتا مخصوص استفاده در ژنراتور بعلت استفاده از تکنولوژی جدید و بالا دارای کارکردی یکنواخت و کم لرزش بوده و صدای آن در مقایسه با سایر دیزل ها کمتر میباشد.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته گروه ولوو در تولید انواع موتورهای دیزل شرکت ولووپنتا منجر به کاهش آلودگی محیط زیستی و کاهش گازهای الاینده در انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا گردیده است.

به طور کلی می توان گفت، دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع دیزل ژنراتوردر سطح جهانی بوده و به خاطر خدمات پس از فروش و کیفیت بالایی که به مشتریان ارائه می دهند در بازارهای جهانی به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور شناخته میشود. کارایی بالا، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب از سایر ویژگیهای مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا میباشد. دیزل ولووپنتا یکی از پیشرفته ترین نوع دیزل است و با وجود حداقل سوختی که مصرف می کند بیشترین قدرت را تولید میکند. دیزل ولوو پنتا با توجه به جدید ترین و بهترین استاندارهای جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

منبع: https://volvogenerator.ir




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: